Bożena Cioch — doktor nauk społecznych, pedagog specjalny, dyrektor dwóch poradni w strukturze Zespołu Poradni nr 3, przewodnicząca zespołu orzekającego
Specjalista w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej – psychoprofilaktyki zaburzeń rozwojowych oraz organizacji i zarządzania oświatą. Diagnoza i konsultacja specjalnych i specyficznych trudności edukacyjnych, pomoc i wsparcie dla rodziców, w tym dzieci z niepełnosprawnościami, wczesna interwencja i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Organizacja i udział w licznych konferencjach, szkoleniach, prowadzenie wykładów. Specjalistyczne konsultacje dla rodziców, nauczycieli i specjalistów. Opiekun praktyk dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, lekarzy.
Katarzyna Listosz — pedagog specjalny, terapeuta ASD (zaburzeń ze spektrum autyzmu), surdopedagog
Diagnoza i terapia dzieci z różnymi niepełnosprawnościami, w tym ze spektrum autyzmu. Terapia indywidualna małych dzieci z nieprawidłowościami - nieharmonijnością lub opóźnieniem – oraz zaburzeniami w rozwoju psychoruchowym. Zajęcia ogólnorozwojowe dla małych dzieci zagrożonych nieprawidłowym rozwojem. Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne dla rodziców, nauczycieli oraz innych zainteresowanych. Udział w Zespołach Orzekających.
Beata Drobek-Ziemińska — psycholog, psychoterapeuta, specjalista ASD
Wieloaspektowa diagnoza zaburzeń rozwojowych dzieci w wieku od urodzenia do 7 roku życia. Opiniowanie i orzecznictwo dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Konsultacje dla nauczycieli i specjalistów pracujących w szkolnictwie specjalnym i integracyjnym. Psychoedukacja rodziców w zakresie wspierania właściwych postaw wychowawczych stymulujących rozwój dziecka. Spotkania terapeutyczne nakierowane na analizę problemów emocjonalnych dzieci i rodziców oraz indywidualna psychoterapia dzieci w paradygmacie psychodynamicznym. Praktyki dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, wolontariuszy. Członek Polskiego Towarzystwa Psychodynamicznego.
Wioletta Matacz — psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, specjalista ASD
Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym. Poradnictwo psychologiczne i instruktaże dla rodziców i nauczycieli w kontekście mechanizmów powstawania trudności dzieci z zaburzeniami sensorycznymi. Wspieranie rozwoju dzieci z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Szkolenia dla nauczycieli, warsztaty dla rodziców, zajęcia otwarte dla studentów, wolontariuszy, słuchaczy studiów podyplomowych, lekarzy. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.
Agnieszka Furman — psycholog kliniczny, specjalista ASD
Diagnoza funkcjonalna. Rozpoznawanie potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dzieci i młodzieży z różnego typu niepełnosprawnościami. Orzekanie o potrzebie kształcenia specjalnego w szczególności dzieci słabowidzących i niewidomych. Opiniowanie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Poradnictwo i punkty konsultacyjne dla rodziców i nauczycieli, wspomaganie kompetencji wychowawczych rodziców.
Żaneta Polańska — psycholog, surdopedagog
Wielopoziomowa diagnoza dzieci z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci od urodzenia do momentu podjęcia obowiązku szkolnego. Orzecznictwo o potrzebie kształcenia specjalnego i opiniowanie, w tym dotyczące wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Poradnictwo i instruktaż dla rodziców, konsultacje z nauczycielami oraz pracownikami instytucji działających na rzecz dziecka. Praktyki i zajęcia otwarte dla studentów, wolontariuszy oraz lekarzy.
Renata Zygan — pedagog specjalny – oligofrenopedagog i tyflopedagog, certyfikowany terapeuta psychomotoryki, specjalista ASD
Diagnoza i terapia dzieci z różnego rodzaju niepełnosprawnościami (niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami komunikacji, autyzmem i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju, niedosłuchem, niedowidzeniem oraz niepełnosprawnością ruchową). Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne dla rodziców, nauczycieli, lekarzy, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych oraz wolontariuszy. Zajęcia z wczesnej interwencji dla najmłodszych dzieci zagrożonych nieprawidłowym rozwojem oraz Terapia Psychomotoryczna według Procus i Block. Orzekanie o potrzebie kształcenia specjalnego i wczesnego wspomagania rozwoju.
Małgorzata Sendrowicz — pedagog specjalny, logopeda
Diagnoza i terapia dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami. Terapia indywidualna małych dzieci z nieprawidłowościami (nieharmonijnością lub opóźnieniem) i zaburzeniami w rozwoju psychoruchowym. Zajęcia ogólnorozwojowe dla małych dzieci zagrożonych nieprawidłowym rozwojem. Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne dla rodziców, nauczycieli, lekarzy, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych oraz wolontariuszy. Orzekanie o potrzebie kształcenia specjalnego i wczesnego wspomagania rozwoju.
Monika Waśkowicz — fizjoterapeuta, terapeuta NDT-Bobath, terapeuta integracji sensorycznej, certyfikowany terapeuta psychomotoryki
Wspomaganie rozwoju ruchowego, usprawnianie ruchowe niemowląt i małych dzieci od urodzenia do 7 roku życia. Terapia zaburzeń integracji sensorycznej, Terapia Psychomotoryczna według Procus i Block. Instruktaż i wsparcie dla rodziców, nauczycieli przedszkoli i szkół w ich pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami. Warsztaty dla rodziców, wykłady dla studentów, zajęcia otwarte dla lekarzy, studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, wolontariuszy.
Dorota Roszko — psycholog, terapeuta Wczesnego Wspomagania Rozwoju, specjalista ASD
Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem psychoruchowym, zespołem zaburzeń autystycznych oraz innymi rodzajami niepełnosprawności. Zajęcia z wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka z elementami pedagogiki Marii Montessori. Konsultacje z rodzicami, nauczycielami i innymi specjalistami.
Katarzyna Zielińska — neurologopeda
Dyplomowany logopeda, neurologopeda. Swoje doświadczenie logopedyczne zdobywała pracując w lubelskich szkołach i przedszkolach oraz w prywatnych Poradnich Psychologiczno – Pedagogicznych. Jest certyfikowanym terapeutą II° treningu słuchowego Metodą Tomatisa. Ukończyła 3 – modułowy kurs bazowy terapii behawioralnej. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną. Stale podnosi swoje kwalifikacje biorąc udział w kolejnych szkoleniach, a także uczestnicząc w wielu konferencjach logopedycznych. W swojej pracy kieruje się holistycznym podejściem do każdego pacjenta, wie, że tylko specjalistyczna i dogłębna diagnostyka pozwala uzyskać pożądane efekty terapeutyczne.