Poradnia
Psychologiczno-Pedagogiczna
nr 6

Pracownicy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 6

Bożena Ciochdoktor nauk społecznych, pedagog specjalny, dyrektor dwóch poradni w strukturze Zespołu Poradni nr 3, przewodnicząca zespołu orzekającego

Specjalista w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej – psychoprofilaktyki zaburzeń rozwojowych oraz organizacji i zarządzania oświatą. Diagnoza i konsultacja specjalnych i specyficznych trudności edukacyjnych, pomoc i wsparcie dla rodziców, w tym dzieci z niepełnosprawnościami, wczesna interwencja i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Organizacja i udział w licznych konferencjach, szkoleniach, prowadzenie wykładów. Specjalistyczne konsultacje dla rodziców, nauczycieli i specjalistów. Opiekun praktyk dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, lekarzy.

Maria Rożnowskapsycholog, psychoterapeuta

Diagnoza i profilaktyka dysleksji, trudności w nauce szkolnej oraz problemów emocjonalnych i wychowawczych dzieci i młodzieży związanych z procesem rozwojowym, sytuacją zdrowotną, domową i szkolną. Konsultacje systemowe, poradnictwo rodzinne – wspieranie rodziców w działaniach wychowawczych i edukacyjnych. Psychoedukacja rodziców i nauczycieli – warsztaty, prelekcje. Psychoterapia indywidualna dzieci, młodzieży i rodziców w nurcie systemowym.

Magdalena Gizapedagog specjalny – resocjalizacji, mediator

Diagnoza pedagogiczna pod kątem ogólnych i specyficznych trudności w nauce, a także w celu określenia indywidualnych potrzeb i predyspozycji, wyjaśnienia mechanizmów funkcjonowania w szkole, w domu i w grupie rówieśniczej. Pomoc pedagogiczna dla uczniów, rodziców i nauczycieli, terapia grupowa dysleksji rozwojowej. Rozwiązywane konfliktów drogą mediacji. Założycielka i koordynatorka „Klubu Młodych Mediatorów”.

Anna Wysokińska-Tarkalogopeda, pedagog specjalny, specjalista w zakresie terapii pedagogicznej, certyfikowany terapeuta ręki

Diagnoza i indywidualna terapia logopedyczna dla dzieci posiadających zaburzenia w rozwoju mowy i języka ze szczególnym naciskiem na rozwijanie komponentów sprzyjających opanowaniu komunikacji językowej i pisemnej, przygotowanie do czytania i pisania. Terapia zaburzeń o różnej etologii u dzieci w okresie kształtowania i rozwoju mowy. Praca z objawami i mechanizmami w rozwoju poznawczym, emocjonalnym, które współwystępują z zaburzeniami rozwoju językowego. Stosuje podejście tradycyjne, multisensoryczne oraz wspomagające metody terapeutyczne. Wsparcie pedagogiczne i logopedyczne dla dzieci, rodziców, nauczycieli i studentów.

Beata Wójtowiczpedagog, terapeuta pedagogiczny, doradca zawodowy

Diagnoza pedagogiczna pod kątem ogólnych i specyficznych trudności w nauce. Indywidualna terapia pedagogiczna dla uczniów z klas I-III szkół podstawowych mających specyficzne trudności w nauce pod postacią dysleksji, dysortografii i dysgrafii. Dodatkowo warsztaty ortograficzne dla uczniów klas IV, terapia ręki i warsztaty dla uczniów leworęcznych. Poradnictwo pedagogiczne dla uczniów, nauczycieli i rodziców.

Katarzyna Zielińskaneurologopeda

Dyplomowany logopeda, neurologopeda. Swoje doświadczenie logopedyczne zdobywała pracując w lubelskich szkołach i przedszkolach oraz w prywatnych Poradnich Psychologiczno – Pedagogicznych. Jest certyfikowanym terapeutą II° treningu słuchowego Metodą Tomatisa. Ukończyła 3 – modułowy kurs bazowy terapii behawioralnej. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną. Stale podnosi swoje kwalifikacje biorąc udział w kolejnych szkoleniach, a także uczestnicząc w wielu konferencjach logopedycznych. W swojej pracy kieruje się holistycznym podejściem do każdego pacjenta, wie, że tylko specjalistyczna i dogłębna diagnostyka pozwala uzyskać pożądane efekty terapeutyczne.

Biuletyn informacyjny